Jasnowidz i jasnowidzenie.

Temat: ''Zastrzyki z krwi''
...udało się, wszystko zeszło. Po nastepnych dwóch tygodniach zauważyłam kolejne zmiany na skórze, tym razem na udach, od razu braliśmy zeskrobiny chorej skóry do badania, zawiozłam to do ludzkiego laboratorium bakteriologicznego, przebadali - gronkowiec. Natomiast zrobili od razu badania, na jakie leki to paskudztwo jest odporne, a na jakie nie, tym sposobem szybko to wyleczyliśmy i mamy spokój już kilka lat. Wiem że niektórzy chwalą leczenie gronkowca lekami homeopatycznymi, niektórym się udało.
Źródło: forum-kynologia.com.pl/showthread.php?t=2047



Temat: Leczenie gronkowca u dziecka
Dot.: Leczenie gronkowca u dziecka   Gronkowca wytępić się nie da... pozostanie w organiżmie uśpiony i może się uaktywnić przy obniżonej odporności organizmu ...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=287068


Temat: Co sądzicie o jakości usług medycznych na terenie trówsi
Eeee, no ssubad nie obrażaj się. Nie możemy jakoś dojśc do porozumienia i znowu bedziemy sie kłócić na poczet gronkowca, juz mi sie nie chce. Moja ostania wypowiedz to była tylko dygresja do tego co napisała Julianna, ze niby rozwinela sie krwawa wojna. Mamy inne poglady i trudno. Rozumiem Twoja irytacje, ale nigdy nie przyznam Ci racji w tym temacie, o którym dyskutujemy od dawna, bo ja naprawde wiem od strony medycznej jak wyglada zakażenie i leczenie gronkowca.. To ze cześciowo przyznałeś mi racje, swiadczy o tym, że choć troche przekonałam Cie do swojej racji, ale ja Ci nie mog eodwdzieczyć się tym samym, przykro mi ale Twoje argumenty nie docieraja do mnie, a wrecz przeciwnie, jeszcze bardziej uświadomiły mi, jak fajnie niektórym jest miec na kogo zwalić... No ale dobra, przestańmy, oki? Aha! I nie uważam Cie za kogoś z kim n ie mozna dyskutowac , bo robi pare błędów..., kazdemu sie...
Źródło: forum.istebna.com/viewtopic.php?t=129


Temat: gronkowiec
...dostałam Bioprazol ,,,, Tak sobie próbuje poukładac .. Mam jeszcze Helikobaktery ,,te klopoty z krwawieniami ,,wymioty ,/teraz juz było w miare OK/ Czy do tego mozna wpasowac jeszcze gronkowca Nawet nie wiem czy on moze byc w żoładku ,ale jak lekarka dała bioprazol ,, .tz ,bardzo boie sie leczenia Naprawde bardzo zle toleruje kazde leczenie ,,od niedawna moj żoładek czuje sie dobrze i nie chciałabym tego zepsuc ,,, z tego co wyczytałam leczenie gronkowca jest dosc trudne i wymaga duzo leków ,, Czy ja dam rade i czy konieczne jest leczenie tego świnstwa ,,moze macie jakies doswiadczenie w tym temacie Pozdrawiam Basia
Źródło: crohn.home.pl/forum/viewtopic.php?t=2048


Temat: gronkowiec- leczyć czy nie?
  My dzisiaj właśnie zakończyliśmy leczenie gronkowca antybiotykiem.Antoś miał stale podwyższoną temperaturę i nie dawało nam to spokoju,poza tym jesienno-zimową porą po oblizaniu ust robiły mu się liszaje,przenosił sobie je z jednego miejsca na drugi językiem i w efekcie końcowym powstawała bardzo brzydka obwódka wokół ust,którą niestety bardzo trudno się leczyło-to też przez gronkowca.To prawda,że gronkowca ciężko się leczy,my również mamy nie liczyć...
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=171137


Temat: KRAKÓW NAJLEPSZE DOMY JUŻ SĄ!!! Dosia i Mimi i Ramzes Z LIGOTY juz w domach!
u ramzesa to nie jest taka prosta sparwa bo stan skory jest psowodowany najprawdopodobniej endokrynologicznymi sprawami, bedziemy go obserwowac Jasne - moja suka Taksi (doberman) - też miała nużycę - lekarz mówił ze na podłożu endokrynologicznym osłabienie organizmu pozwoliło na uaktywnienie się. Bedzie dobrze ale potrwa. U Taksi 4 miesiace , a potem leczenie gronkowca na skórze któey nuzeńca zastąpił.
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=46161


Temat: gronkowiec u noworodka-jakie objawy?
gronkowiec u noworodka-jakie objawy?   dziewczyny czy zetknęłyście sie z tą chotobą??? jakie są u waszych maluszków objawy i jak wyglada leczenie gronkowca-u mojej córki objawem są lużne stolce ze śluzem
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=199369


Temat: specjalist(k)a od gronkowca
Witam, dowiedziałam się, że w Szczecinie jest(była kiedyś) lekarka, która bardzo dobrze potrafi poprowadzić leczenie gronkowca m.in. skórnego. Osoba, która mi o tym powiedziała leczyła się u Niej ładnych parę lat temu a lekarka jest podobno starszą kobietą więc nie wiem czy to jeszcze aktualne. Jeśli ktoś coś słyszał to proszę o namiary/nazwisko. Dziękuje za pomoc. Kamila. --
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=66500


Temat: Analiza moczu ,,prosze o ocene ,,,
Hej witam chciałam prosic o rade ,, tz ,dzis robiłam badania krwi i przy okazji zrobiłam analize moczu ,,, Zaczełam własnie leczenie gronkowca i cos dziwnie sie czuje ..dlatego zrobiłam ta analize ,,, W sumie wynik ok ,, MOCZ ANALIZA OGÓLNA WŁASCIWOSCI FIZYKOCHEM. - Przejrzystosc przejrzysty Kolor moczu jasna słomka Glukoza ujemny mg/dl 0 0 Białko ujemny mg/dl 0 0 Bilirubina ujemny mg/dl 0 0 pH 6.0 4.5 8.0 ~ Ciezar własciwy 1.012 1.005 1.030 ~ Leukocyty ujemny Erytrocyty slad Azotyny ujemny Ketony ujemny mg/dl 0 0 Urobilinogen 0.2 EU/dl 0...
Źródło: crohn.home.pl/forum/viewtopic.php?t=7725


Temat: Wspaniały psiak DEST w DT u Murki... Przegrał w nierównej walce z nowotorem :( za TM
Niestety można się zarazić. Najgorsza nasza Hania, jutro robimy sobie i jej wymazy.. Leczenie gronkowca u Desta będzie sponsorowane przez Fundację dr Lucy, bo od psa od nich się zaczęło. Trafił do nas z niby nie zaraźliwym atopowym zapaleniem skóry, dopiero gdy sami wpadliśmy aby mu zrobić zeskrobinę z posiewem okazało się, że ma gronkowca... Nalegaliśmy na jego kliniczne leczenie, mimo, że sugerowano nam, że gronkowiec ten nie jest szkodliwy dla nas i innych psów w hoteliku. Norman był w klinice 1,5 miesiąca, wrócił,...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=67076


Temat: Leczenie gronkowca u dziecka
Leczenie gronkowca u dziecka   Witam mam pytanie u mojego 5 letniego synka po wymazie z gardła i z nosa stwierdzono obecność gronkowca złocistego. Wzwiązku z tym iż dziecko prawie non stop kaszla i łapie infekcje lekarka zastosowała 10 dni leczenia bactrimem a do nosa krople gentamecyne. Czy ktoś miał podobny przypadek czy dziecko wyzdrołwiało. Mały jest w 6 dniu kuracji nadal kaszle /mimo że na początku kuracji był...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=287068


Temat: .:: MAMBA z Ligoty - nowe fotki ::.
nie wiem nic o nuzeńcu, ale niestety wiem ile kosztuje leczenie gronkowca - do tego choroby skórne lubią sie wlec i powracac skoro prognozy sa na kilkumiesieczny pobyt suni w klinice, to chyba stan jest poważny czy ona w ogóle ma szanse wyjsc z tego? a jak uszy wyglądaja w srodku? czy tam tez cos mieszka? biedna mała..
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=39991


Temat: Gronkowiec złocisty!
Gronkowiec złocisty!   Witam kochane mamusie. Moja Oleńka urodziła się 15 listopada a ja nie miałam czasu do tej pory się odezwać ale często zaglądałam jak już mała spała! :) Ale teraz potrzebuję informacji czy któraś z Was wie może jak długo trwa leczenie gronkowca złocistego bo się okazało że maleńka ma ! (wyszło po posiewie kału) A nic na to nie wskazywało tylko trochę śluzu w stolcu a poza tym mała jest pogodna jak skowronek. Tak więc będe wdzięczna za jakieś praktyczne informację na ten temat bo teoretycznie to chyba już wszystko przeczytałam! Pozdrawiam Monia i Ola 15.11.03
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=119768


Temat: jeśli masz serce, to CIESZ SIę BO MALINKA W NOWYM DOMKU SZALEJE :):)
...początku to nie wyglądało różowo. Teraz obie panny biegają razem, nawołują się (a właściwie naszczekują ;) ), nie są o siebie zazdrosne, można się z nimi bawić i osobno (bez niespodziewanej agresji od drugiej) i razem, np.głaskać je jednocześnie. Cały czas jeździmy z Malinką raz w miesiącu na kontrolę do weterynarza - tak się z nim umówiliśmy. Teraz już jest w porządku, ale poza dokończeniem leczenia skóry, to przeszliśmy jeszcze leczenie gronkowca (uaktywniał się głównie na przednich łapach), leczenie uszu, leczenie oczu. Ale jest już dobrze :) Malinka bardzo długo nie zmieniała futerka - Saba już dawno przeszła lnienie a Malinka nie. No ale trudno się dziwić, bo nie za bardzo miała co zmieniać... Ale jakiś miesiąc temu i ona zaczęła lnieć i obecne futerko jest już nowiutkie, gęściutkie i mięciutkie :)"
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=40917